Dragana Mirkovic

Dragana Mirkovic
Najlepsa

Tuesday, January 25, 2011

Dragana Mirkovic Drhtala Pred Tonijem Dok je Pevala pesmu "Jedini"

DRAGANA Dragana Mirković: Drhtala sam pevajući Toniju na proslavi godišnjice braka
Dragana Mirković večeras će, posle 12 godina pauze, zapevati pred beogradskom publikom na humanitarnom koncertu u Sava centru. Pevačica otkriva da je drhtala kao prut kad je prekjuče u intimnoj atmosferi proslavljala deset godina braka sa biznismenom Tonijem Bjelićem.
- Tri meseca sam krila iznenađenje koje sam mu priredila! Sa prijateljem, rokerom Đoletom, napisala sam tekst pesme „Jedini”, koja je pravi poklon za Tonija jer opisuje svih deset godina koje smo proveli zajedno. Nikad se lepše nisam osećala nego kad sam mu je te večeri otpevala. Emocije su prolazile kroz mene kao vulkan, u jednom trenutku sam se tresla od sreće, dok sam u drugom želela da pustim suzu, jer imati čoveka kao što je Toni nema cenu! Znate, nama odavno materijalne stvari ne znače ništa i ne usrećuju nas – kaže Dragana za Press

No comments:

Post a Comment

Gaga Mirkovic

Dragana Mirković: Za sat vremena prodala 100 karata

I pored toga što se reklama za humanitarni koncert koji će Dragana Mirković sa specijalnim gostima održati 30. septembra u Centru „Sava“ još uvek nije zavrtela, fanovi folk zvezde pohrlili su ka priodajnim mestima, pa je tako u prvih sat vremena prodato okruglo 100 karata. Ako se po jutru dan poznaje, nema sumnje da će poznata dvorana biti dupke puna, a budući da Dragana punih dvanaest godina nije zapevala u prestonici, verovatno će se tražiti i karta više. Prihod od prodatih ulaznica umnogome će olakšati život osobama sa invaliditetom, prvenstveno dečici, a ovim lepim gestom popularna pevačica još je jednom pokazala da nije humana samo na rečima, već i na delu.